Tak jsme se i v lednu 2024 minulý pátek sešli u pár deskovek.
INFO: na příště jsme si domluvili mj. odehrání hry Talisman https://www.zatrolene-hry.cz/spolecenska-hra/talisman-dobrodruzstvi-mece-a-magie-ctvrta-edice-371/ Hra trvá cca 1.5=2 hodiny, je pro 2=6 hráčů, v tuto chvíli je nás 3=5, proto pokud mate zájem se přidat, tak určitě napište.
Jak to šlo na LIpovkách můžete posoudit z pár fotek, I když nás bylo méně, snad se všichni bavili. Zahráli jsme si například i horkou novinku Karak II, která byla super.
A protože celým cílem deskohraní je bavit se a mě to baví, tak následuje report out v korporátním stylu o proběhlé hře Dungeon Quest:
Subject: Epická snaha přežít kobky Dungeon Questu
Attendees: Hugo the Glorius I, Hugo the Glorious II (bratr padlého Huga I), Lindel, Challara a Brightblaze, Krutzbeck.
Location: Dungeon Quest, sídlo draka Kalandry
Objectives: sesbírat co nejvíce pokladů draka Kalandry, přežít, utéct.
Description:
Úvod
V temných hlubinách nekonečných katakomb Dungeon Questu se odehrálo dobrodružství, které bude vyprávěno po mnoho generací. V temných zákoutích podzemí se odehrála epická bitva o poklad legendárního draka Kalandry. Do boje se pustili čtyři odvážní hrdinové, ale ne každý se vrátil.
První ztráty
První pád přišel poměrně záhy s tragickým koncem rytíře Hugo the Glorious. Jeho krok byl stejně velký jako jeho srdce, což se ukázalo ne příliš šťastnou vlastností, když při vstupu do místnosti spadl přímo do bezedné propasti, která ukončila jeho cestu skoro na samotném začátku. V temnotách propasti se jeho hrdinský smích rozplynul jako sen. Do podzemí se tak rychle vydal jeho pokrevní bratr, Hugo the Glorious II ve snaze napravit pošramocenou pověst jejich rodu.
Se stínem v zádech
Následně se statečná bojovnice Challara při svém marném snažení o hrdinské činy bohužel setkala se stínovým přízrakem, kterým byla bez ustání po nějakou dobu při svém průzkumu podzemí pronásledována, až ji nevydrželo štěstí, a byla jím nakonec zákeřně zabita.
Hugo the Glorius II: Odvážný, ale lstivý
Mezitím se druhý Hugo the Glorious, bratr prvního Huga, chytrý a vypočítavý, zapojil do výpravy. Byl také statečný. Proplétal se podzemím, sbíral poklady, ale jeho odvaha byla spojena s lstí. Když se mu zdálo, že je podzemí příliš nebezpečné, teleportoval se ven a v bezpečí pak sledoval, jak se ostatní spolubojovníci snaží přežít a jeden po druhém jsou likvidováni….
Lindelův osud
Lindel byl odvážný lukostřelec a nechtěl se vzdát. Jal se prozkoumával dokonce prastaré katakomby pod samotným podzemím, ve kterých se mu poštěstilo nalézt obrovský poklad. Jeho srdce zaplesalo and získaným mamonem, následně se však rozpůlilo hořem a to doslova, vlivem setkání s obrovskou kývající se čepelí, která celého Lindela rozdělila spravedlivě na dvě poloviny tak, aby nemusel řešit dilema, kterou cestou se vydat k východu…
Krutzbekův útěk
Krutzbek, šílený trpaslík, se plížil skrze podzemí s několika pokoutně získanými poklady. Veden chladným kalkulem a taky snahou o přežití, vydal se v jednom okamžiku ven z podzemí, ačkoliv se ani zdaleka nedosáhl legendárního pokladu draka Kalandry, který ležel v srdci katakomb. Podařilo se mu ale zůstat naživu a v celku opustit podzemí, což o všech dalších členech výpravy říct nelze. Bohužel ale nenashromáždil dostatek klenotů, aby se vyrovnal loupeživému rytíři Hugo the Glorious II .
Vyhodnocení mise:
Výsledkem bitvy byl tedy nakonec vítězství Huga the Gloriuse II, který půl hry čekal v bezpečí. I když nebyl tolik odvážný jako ostatní hrdinové, dokázal se prosadit díky své lsti a opatrnosti. Odnesl si tak většinu pokladu…ale zůstal mu vlastně jen pocit prázdnoty – po mrtvém bratrovi, po ne zcela hrdinském vítezství, i po dosud neukořistěných obrovských pokladech strážených drakem Kalandrou
A tak příběh končí. Hrdinové Dungeon Questu zaplatili vysokou cenu za svou odvahu. Hugo the Glorius, Challara a Lindel zemřeli. Příběh Dungeon Quest je příběhem odvahy, zrady a prázdnoty. Ukazuje, že i odvážný hrdina může být zabit neopatrností. Také ukazuje, že i lstivý hrdina může být úspěšný. A nakonec ukazuje, že i vítězství může být prázdné, pokud je dosaženo za cenu zrady.